بارسلونای ژاوی، بی‌رحم در المپیک مونتجوییک

بارسلونای ژاوی، بی‌رحم در المپیک مونتجوییک

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا پس از پیروزی مقابل ناپولی، رکورد صد درصد پیروزی در بازی‌های خانگی در لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی رفت و موفق شد با 3 گل این تیم را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

شاگردان ژاوی با یک نمایش دلچسب موفق شدند پس از 3 فصل، بلوگرانا را به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بفرستند. آن‌ها در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند که انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در این تورنمنت دارند.

اما عملکرد کاتالان‌ها در بازی‌های خانگی این فصل لیگ قهرمانان جالب توجه است. آن‌ها 4 بازی در ورزشگاه المپیک مونتجوییک انجام دادند که در هر 4 مسابقه پیروز شدند. آن‌ها در این 4 بازی، 12 گل به ثمر رساندند و تنها 3 گل دریافت کردند. این آمار نشان می‌دهد که بارسلونای ژاوی در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

آن‌ها در بازی اول، رویال آنتورپ را با 5 گل در هم کوبیدند و شروع مقتدرانه‌ای در لیگ قهرمانان داشتند. در ادامه، شاختار دونتسک و پورتو را با نتیجه مشابه دو بر یک شکست دادند و حالا با 3 گل بر آبی‌های جنوب ایتالیا غلبه کردند.

البته باید اشاره کرد که بارسلونا هرچقدر در بازی‌های خانگی موفق عمل کرده، در دیدارهای خارج از خانه متزلزل و ضعیف ظاهر شده. آبی و اناری‌ها در 4 بازی‌ خارج از خانه‌ای که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا برگزار کردند، 2 بار طعم شکست را چشیدند و 1 تساوی و تنها 1 پیروزی به دست آوردند.

1428