واکنش داور سرشناس اسپانیایی به صحنه مشکوک دیدار بارسلونا و ناپولی

واکنش داور سرشناس اسپانیایی به صحنه مشکوک دیدار بارسلونا و ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- متئو لاهوز، داور سرشناس و بازنشسته اسپانیایی اعلام کرد که برخورد ویکتور اوسیمن و پائو کوبارسی در دیدار شب گذشته بارسلونا و ناپولی، اگر در لالیگا اتفاق می‌افتاد، داور اعلام ضربه پنالتی می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه المپیک مونتجوییک شهر بارسلون به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت، کاتالان‌ها موفق شدند با 3 گل از سد حریف ایتالیایی خود عبور کنند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

پائو کوبارسی، یکی از چهره‌های ویژه این مسابقه بود؛ چرا که این نخستین تجربه این بازیکن جوان در لیگ قهرمانان اروپا بود. او در بازی رفت از روی نیمکت نظاره‌گر نمایش هم‌تیمی‌هایش بود، اما در این مسابقه از ابتدا به میدان رفت و اتفاقا نمایش فوق‌العاده‌ای هم از خود ارائه داد.

او در 17 سالگی به خوبی از پس مهار خط حمله زهردار ناپولی برآمد و توانست ویکتور اوسیمن که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال است را از کار بیاندازد.

اما در یک صحنه مشکوک، کوبارسی با ویکتور اوسیمن برخوردی داشت که بازیکنان ناپولی اعتقاد داشتند داور مسابقه، دنیل ماکلی هلندی باید برایشان اعلام ضربه پنالتی می‌کرد، اما این اتفاق رقم نخورد.

پس از پایان مسابقه، متئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی که فصل گذشته از دنیای قضاوت خداحافظی کرده بود، درباره این صحنه مشکوک در محوطه جریمه بارسلونا گفت: «در لیگ اسپانیا، ضربه کوبارسی روی پای اوسیمن یک ضربه پنالتی بود، اما در لیگ قهرمانان اینطور نیست و این چیزی است که ما در لیگ قهرمانان اروپا دوست داریم. امیدواریم در اسپانیا آن را یاد بگیریم.»

1428