رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد با ستاره مراکشی خود

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد با ستاره مراکشی خود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران رئال مادرید تصمیم دارند تا قرارداد براهیم دیاز، ستاره مراکشی این فصل خودشان را تا سال 2028 تمدید کنند.

به گزارش فوتبالی، براهیم دیاز در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شد. این بازیکن که دو فصل به صورت قرضی در آث میلان بازی کرده بود، نهایتا در تابستان 2023 به رئال مادرید بازگشت.

در ابتدا کسی تصور نمی‌کرد این بازیکن بتواند تاثیری در روند نتایج رئال مادرید داشته باشد و اکثر هواداران او را مهره‌ای تعویضی و نیمکت‌نشین می‌دانستند. با درخشش جود بلینگهام که بازیکن هم‌پست براهیم دیاز بود، کار برای این هافبک خلاق مراکشی سخت‌تر هم شد.

اما مصدومیت بلینگهام، فرصتی طلایی در اختیار این بازیکن قرار داد تا توانایی‌هایش را به معرض نمایش بگذارد. براهیم دیاز در نبود بلینگهام، جلوتر از مودریچ و آردا گولر به عنوان هافبک پست 10 بازی کرد و برای کهکشانی‌ها خوش درخشید.

گل استثنایی او در مقابل آربی لایپزیش، حکم صعود رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهایی را امضا کرد. یا گل حساسی که در دربی مادرید به ثمر رساند، می‌توانست یک پیروزی شیرین را در یک رقابت مهم به ارمغان بیاورد؛ اما گل دقایق پایانی مارکوس یورنته باعث شد تنها 1 امتیاز از آن بازی نصیب رئال مادرید شود.

به گزارش نشریه اسپانیایی موندو، رئال مادرید قصد دارد تا قرارداد براهیم دیاز را تا سال 2028 تمدید کند. دستمزد دیاز در قرارداد جدیدش تا 1 میلیون یورو افزایش می‎‌یابد. به نظر می‌رسد که بازی‌های درخشان براهیم دیاز در ماه‌های اخیر از چشم مدیران و کادر فنی باشگاه دور نمانده.

1428