رئال مادرید به دنبال جذب الماس جوان ریورپلاته

رئال مادرید به دنبال جذب الماس جوان ریورپلاته

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید فرانکو ماستانتونو، هافبک آرژانتینی و جوان ریورپلاته را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 قطر شد و برای سومین بار این جام را مال خود کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که با وجود ستاره‌های جوان در تیم‌های پایه، احتمالا فرایند تغییر نسل به خوبی انجام شود و اگر بازیکنان جوان آرژانتینی به خوبی از خود مراقبت کنند، می‌توانند در سال‌های آینده نیز برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

الخاندرو گارناچو، ستاره بی‌چون‌وچرای منچستریونایتد بوده است. این وینگر جوان آرژانتینی یکی از بهترین بازیکنان این فصل تیمش بوده و توانست با درخشش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ، جایگاه ثابتی به دست بیاورد.

خولیان آلوارز، ستاره خط حمله منچسترسیتی نیز از دیگر ستاره‌های آینده‌دار فوتبال آرژانتین است. کلودیو اچه‌وری که اخیرا به منچسترسیتی پیوست و یا نیکو پاز، هافبک جوان آکادمی رئال مادرید که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرده، می‌توانند آینده درخشانی برای آلبی سلسته رقم بزنند.

در این میان نباید نام بازیکنانی همچون انزو فرناندز و آلن وارلا را از خاطر برد.

حالا یک ستاره دیگر در سرزمین نقره ظهور کرده و گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید قصد دارد در آینده‌ای نزدیک این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، ئال مادرید به فرانکو ماستانتونو، هافبک ریورپلاته علاقه‌مند است. انتظار می‌رود رئال مادرید در سال ۲۰۲۵ و همزمان با ۱۸ سالگی این بازیکن، پیشنهاد خودش را ارسال کند.

البته باید اشاره کرد که احتمالا در ماه‌های آتی توجه دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی هم به این بازیکن جلب می‌شود.

1428