زعیم آسیا به رکورد گینس هم رحم نکرد/ تاریخ‌سازی پسران ژرژ ژسوس در جهان!

زعیم آسیا به رکورد گینس هم رحم نکرد/ تاریخ‌سازی پسران ژرژ ژسوس در جهان!

پایگاه خبری فوتبالی- الهلال عربستان با پیروزی در برابر الاتحاد رکورد گینس را جابه‌جا کرد.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان که با هدایت ژرژ ژسوس پرتغالی یک تنه با یک عصایی جادویی تیشه به ریشه رقبای خود در رقابت‌های مختلف می‌زند حالا به یک رکورد استثنایی دست پیدا کرده و نام خودش را برای همیشه در تاریخ فوتبال جاودانه کرده است.

الهلال که در نقل و انتقالات تابستانی حسابی ریخت و پاش کرد و بازیکنان برجسته تیم‌های مطرح فوتبال اروپا را با مبالغ هنگفت به ریاض برد در ابتدای فصل با نتایجی که کسب کرد و عملکرد ضعیفی که از خودش برجای گذاشته بود حسابی مورد انتقاد گرفته بود و حتی گمانه‌زنی‌ رسانه‌های مطرح فوتبال عربستان مبنی بر آن بود که ژرژ ژسوس نمی‌تواند در الهلال دوام زیادی بیاورد اما همه چیز از مصدومیت طولانی مدت نیمار آغاز شد. 

«ماه و ستاره‌ها» با استفاده از شم بالای گلزنی میتروویچ و رسیدن به یک ترکیب تقریبا ثابت در هر مسابقه، روند تاریخی خودشان را آغاز کردند و بدون توجه به اسم و رسم حریفان خود، یکی پس از دیگری آن‌ها را از میان برداشتنند تا بعد از مدت‌ها به یک رکورد مهم در فوتبال جهان حمله‌ور شوند. پسران ژرژ ژسوس در ۲۸ مسابقه پیاپی در رقابت‌های مختلف به پیروزی دست پیدا کردند و به جز بردن با هر اتفاق دیگری در مسابقات قهر کرده بودند.

الهلال که هم‌اکنون با ۶۵ امتیاز و اختلاف ۱۲ امتیازی با تیم دوم جدول بدون شکست صدرنشین بلامنازع لیگ حرفه‌ای و پرستاره فوتبال عربستان است با شکست دادن الاتحاد در مرحله ۱/۴ پایانی به نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسید و بدون شک شانس اول قهرمانی در این تورنمنت به حساب می‌آید و می‌توان گفت فاصله چندانی با پنجمین ستاره آسیایی ندارد.

ماه و ستاره‌ها که ۱۷۲ روز می‌شود بدون کسب پیروزی زمین مسابقه را ترک نکردند با پیروزی دو گله شب گذشته خود مقابل الاتحاد به بیست و هشتمین برد متوالی دست پیدا کردند تا بالاتر از بزرگانی چون رئال مادرید، منچسترسیتی، آژاکس و بایرن مونیخ و البته با شکستن رکورد نیو سنتز ولز (که به ۲۷ برد متوالی در بازه زمانی ۱۴ آگوست ۲۰۱۶ تا ۳۰ دسامبر ۲۰۱۶ دست پیدا کرده بود) به تنهایی صاحب رکورد بیشترین برد پیاپی در فوتبال جهان شوند و برگ تازه‌ای را در کتاب گینس به نام خود باز کنند.

بدون شک «زعیم» آسیا که پرافتخارترین تیم قاره کهن است با این تیم یکدست و کهکشانی خود می‌تواند کارهای بزرگ‌تری را انجام دهد و حتی در پایان فصل صاحب ۳ گانه شود.

۹۰۹۸