بازگشت به موقع عیسی؛ چه زود نوبت دربی شد!

بازگشت به موقع عیسی؛ چه زود نوبت دربی شد!

پایگاه خبری فوتبالی – در دربی گل زدن هیچ کس به اندازه گل زدن آل کثیر پرسپولیسی‌ها را خوشحال نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با استقلال روز گذشته در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد و بازیکنان آمادگی روحی و روانی خودشان را نشان دادند تا کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب 11 مرد اصلی به نتیجه برسد.

یکی از کسانی که می‌شود حدس زد امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت عیسی آل کثیر است. مهاجم جنوبی که یک نیم‌فصل نه چندان خوشایند را در سپاهان گذرانده بود در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت. 

او در بازی‌های اخیر پرسپولیس بسیار خوب عمل کرده و نشان داده است که خودش هم از بازگشت به پرسپولیس راضی است و در وضعیت روحی خوبی به سر می‌برد. او از وقتی به پرسپولیس برگشته 3 گل در 4 بازی زده است. دو گل در 3 بازی لیگ و یک گل در بازی جام حذفی.

حالا اما نوبت به دربی رسیده است. مسابقه‌ای که آل‌کثیر در آن کارنامه بسیار خوبی دارد. او در دربی‌های قبلی دو گل بسیار مهم زده است. گل‌هایی که در نهایت قهرمانی فصل را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است.

گل اول او در دربیِ برگشت لیگ بیستم بود. پرسپولیس آن مسابقه را با همان یک گل برد و در نهایت قهرمان شد. گل دوم او هم در دربی برگشت لیگ بیست و دوم بود و نقش بسیار مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. 

حالا و در حالی که پرسپولیس در طول فصل کمبود مهاجم را کاملا احساس می‌کرد عیسی به این تیم برگشته است و او در پنجمین مسابقه‌اش در بازگشت به پرسپولیس باز هم باید مقابل رقیب دیرینه قرار بگیرد.

با بازگشت او خط حمله پرسپولیس جان تازه‌ای گرفته است و هواداران پرسپولیس بسیار امیدوارند که عیسی دوباره بتواند دروازه استقلال را باز کند و جنگ صدرنشینی را به مرحله تازه‌ای ببرد.

1359