طرح؛ بارسلونا برای اولین بار پس از رفتن مسی و سوارز به یک چهارم نهایی رسید

طرح؛ بارسلونا برای اولین بار پس از رفتن مسی و سوارز به یک چهارم نهایی رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با پیروزی سه بر یک مقابل ناپولی موفق شد جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برای این فصل از رقابت ها به دست بیاورد و باید دید که در ادامه بازی ها شاگردان ژاوی هرناندز چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا آخرین باری که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، سال 2020 بود. اکنون بارسا پس از چهار سال دوباره حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند. بارسلونا در سال 2021 در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفته بود و در سال های 2022 و 2023 هم راهی لیگ اروپا شده بود.

در حقیقت از وقتی که مسی و سوارز از بارسلونا رفته بودند، این تیم دیگر حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده بود اما اکنون این فرصت را دارد تا در این مرحله بازی کند.

لوییس سوارز در سال 2020 بارسلونا را ترک کرد و لیونل مسی هم در سال 2021 از جمع آبی و اناری ها جدا شد. آخرین باری که بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید، در سال 2020 بود که با بایرن مونیخ روبرو شد و با نتیجه هشت بر دو شکست خورد.

1470