الهلال عربستان رکورددار بیشتر برد متوالی در تاریخ فوتبال (عکس)

الهلال عربستان رکورددار بیشتر برد متوالی در تاریخ فوتبال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال عربستان با پیروزی مقابل الاتحاد عربستان اکنون به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرده است؛ رکوردی که هنوز هم شانس ارتقای آن را خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان موفق شد با نتیجه دو بر صفر الاتحاد عربستان را شکست بدهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود. الهلال در این فصل از رقابت ها با هدایت ژرژ ژسوس عملکرد فوق العاده ای داشته است. این تیم اکنون با پیروزی مقابل الاتحاد به تعداد بیست و هشت برد پیاپی رسیده است. هیچ تیمی در تاریخ فوتبال نتوانسته است این تعداد برد پشت سر هم داشته باشد و اکنون الهلال این رکورد را به دست آورده است.

پس از الهلال عربستان تیم نیوسنتس ولز قرار دارد که بیست و هفت برد پیاپی به دست آورده بود و اکنون الهلالی ها از این تیم عبور کردند. در رده سوم این جدول هم آژاکس ایستاده است.

الهلال عربستان برای به دست آوردن این رکورد، از رکورد تیم هایی مثل منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ عبور کرده است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که الهلالی ها دستاورد بزرگی داشته اند و هنوز هم شانس ارتقای رکورد خود را دارند.

1470