بختیاری‌زاده: حق مردم آبادان خیلی بیشتر است/ بازیکنان قول دادند با امتیاز از زمین خارج شوند

بختیاری‌زاده: حق مردم آبادان خیلی بیشتر است/ بازیکنان قول دادند با امتیاز از زمین خارج شوند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی صنعت نفت آبادان می‌گوید بازیکنان تیمش قول دادند که فردا با امتیاز از زمین خارج می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، علی بختیاری زاده در مورد دیدار نفت آبادان و گل‌گهر، اظهار داشت: از هواداران آبادانی تشکر می‌کنم که در بازی قبلی تا لحظه آخر تیم را تنها نگذاشتند و تشویق کردند. انرژی مثبتشان باعث شد یک امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول نگه داریم.

مربی صنعت نفت گفت: ما از نیم فصل به تیم اضافه شدیم. دنبال هیچ بهانه و صحبت اضافه نیستیم. اصلا زمانی برای گلایه نداریم. مشکلات زیاد است. به مردم سیرجان به خاطر داشتن امکانات خیلی خوبی که مسئولین‌شان آماده کردند تبریک می‌گویم. در فوتبال بیش از این‌ها باید هزینه شود. امیدوارم در آبادان هم این نگاه به وجود بیاید و با امکانات بهتری تیم را روانه مسابقات کنیم. حق مردم آبادان خیلی بیشتر است. امیدوارم ما هم بتوانیم زمین تمرین مناسب و شرایط بهتری داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در جدول داریم، باید خیلی تلاش کنیم تا فردا با امتیاز از زمین خارج شویم. گل‌گهر تیمی تاکتیکی است. در زمین جا به جایی زیاد دارند و فوتبال هجومی ارائه می‌دهند. با احترام به گل‌گهر، بازیکنان ما خیلی انگیزه دارند و قول دادند با امتیاز از زمین خارج شوند.

بختیاری زاده درمورد مصدومیت بازیکنان، اظهار داشت: از طالب ریکانی تشکر که هر بازی با آمپول به ما کمک می‌کند. او مشکل دارد اما ان‌شاالله بتوانیم از حضورش استفاده کنیم. فاخر تهامی مصدوم بود. علی یوسف پس از ۲ هفته بیماری سخت به تیم اضافه شده است. او شرایط بدنی مساعدی نداشت ولی روز به روز بهتر شد. مشکل مصدومیت چند هفته اذیت‌مان کرد. 

2636