پینتو: کار کردن با مورینیو، غیرممکن است

پینتو: کار کردن با مورینیو، غیرممکن است

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو پینتو مدیر ورزشی سابق رم، درباره چالش های کار کردن در کنار ژوزه مورینیو با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در ماه فوریه، رابطه 2 سال و نیم مورینیو با آ اس رم به پایان رسید. این سرمربی پرتغالی موفق شد تا جالوروسی را به 2 فینال اروپایی برساند و به 11 سال ناکامی رم در کسب جام پایان داد. اگرچه او توانست نام خود را در تاریخ باشگاه رم ثبت کند، اما به نظر می رسد که نتوانسته رابطه خوبی با همکارانش برقرار کند. 

به نقل از سایت گل، تیاگو پینتو که به طور مداوم در حال جروبحث با مورینیو در رسانه ها بود، راجع به کار کردن با سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی گفت: "از حرف من اشتباه برداشت نکنید، کار کردن با سرمربی پرافتخاری همچون مورینیو، چیزهای زیادی می طلبد. او درخواست های زیادی از ما دارد، چون تاکنون توانسته بود به افتخارات بزرگی دست پیدا کند و استانداردهای بالایی برای خودش دارد. فراموش نکنید که من هم پرتغالی هستم و وقتی 36 ساله بودم با او شروع به کار کردم. برای یک مدیر ورزشی جوان، کار کردن با مورینیو غیر ممکن است. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و مورینیو قطعاً یکی از مهم ترین مربیان تاریخ فوتبال محسوب می شود."

4416