پست اینستاگرامی رونالدو پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا

پست اینستاگرامی رونالدو پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته العین امارات موفق شد النصر عربستان را از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف کند و به این ترتیب یاران کریستیانو رونالدو از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماندند.

به گزارش فوتبالی ، قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، رویای بزرگ کریستیانو رونالدو بود. ستاره پرتغالی که در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود پنج بار عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، در لیگ قهرمانان آسیا هم به دنبال قهرمانی بود اما نتوانست به این عنوان دست پیدا کند و به این ترتیب دستش از جام کوتاه ماند.

کریستیانو رونالدو امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" از حمایت های شما تشکر می کنم. ما راهی برای بازگشت قوی تر پیدا می کنیم. ما همیشه در کنار شما خواهیم بود."

رونالدو در بازی مقابل العین یک فرصت سوزی عجیب داشت و توپ را از نزدیک دروازه به بیرون زد. همین قضیه موجب شده است تا انتقاد های زیادی از کریس رونالدو صورت بگیرد. البته رونالدو یک گل مقابل العین از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در آخر بازی هم پنالتی خود را گل کرد اما نتوانست مانع از حذف شدن تیمش از لیگ قهرمانان آسیا شود.

1471