بهترین تیم تاریخ از نگاه رونالدوی برزیلی؛ مسی و رونالدو کنار پله و مارادونا!

بهترین تیم تاریخ از نگاه رونالدوی برزیلی؛ مسی و رونالدو کنار پله و مارادونا!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو بازیکن اسبق رئال مادرید، بارسلونا و اینتر تیم رویایی تاریخ فوتبال را از نگاه خود انتخاب کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو نازاریو این تیم را انتخاب کرد: جیانلوئیجی بوفون، کافو، پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو، روبرتو کارلوس، پله، مارادونا، زین الدین زیدان، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو.

تیم رونالدو نازاریو به شدت هجومی است چرا که او سعی کرده که بهترین بازیکنان تاریخ را هر طور که شده در آن جای بدهد و به طور مثال این تیم فاقد هافبک دفاعی است.

تا سالها یکی از بحث های داغ دنیای فوتبال این بود که پله بهترین بازیکن تاریخ بوده است یا مارادونا اما در سالهای اخیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با رقابت داغشان آن ها را به چالش کشیدند. دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی حدود دو دهه است که با همدیگر رقابت می کنند. 

رونالدو نازاریو در گفتگوی اخیرش با دیلی میل هم گفته بود که مسی را بهتر از کریستیانو رونالدو می داند. وی در مورد بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال گفته بود:" گروهی فوق العاده از بازیکنان شامل مارادونا، مسی، کرویف، بکن بائر، پله ، فان باستن و رونالدینیو وجود دارند و خودم را هم می توانم اضافه کنیم. اجازه بدهید که خبرنگاران در کافه ها در این باره بحث کنند اما نمی توانید آنها را رده بندی کنید. نمی توان نسل ها را با هم مقایسه کرد."

4125