قوانین بامزه هازارد برای زمین تمرینی به اسم خودش

قوانین بامزه هازارد برای زمین تمرینی به اسم خودش

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد در مراسم نامگذاری یک زمین تمرین جدید به نام خودش توسط باشگاه لیل حضور پیدا کرد و در سخنرانی خود، قوانین بامزه ای را  برای این زمین تمرینی مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، هازارد در تابستان گذشته با فسخ قراردادش از رئال مادرید جدا شد و بعد از آن هم از فوتبال بازنشسته شد.  دوران کاپیتان سابق تیم ملی بلژیک در رئال مادرید موفق نبود چرا که در چهار فصل فقط 76 بازی در لیگ اسپانیا داشت و  کلا چهار گل به ثمر رساند. 

یکی از بهترین لحظات دوران فوتبال هازارد مربوط به دوران حضورش در لیل بود. ادن در سال 2007 اولین بازی خود را در باشگاه فرانسوی داشت و در 194 بازی در لیل با 53 گل و 50 پاس گل، آمار درخشانی داشت. او در لیل، دو بار بهترین بازیکن لیگ فرانسه شد و در فصل 11-2010 به دو گانه لیگ و جام حذفی رسید و بعد از آن هم راهی چلسی شد. 

لیل برای ادای احترام به هازارد، یکی از زمین های تمرینی خود را به اسم او نام گذاری کرد. ادن یکشنبه در بازی رن و لیل مورد تجلیل قرار گرفت که این بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. 

هازارد در مراسم نامگذاری یکی از زمین های تمرین لیل به اسم خودش شرکت کرد و گفت:" فقط باید یک چیز بگویم: این زمین تمرین ادن هازارد است. پس بدنسازی ممنون، دویدن ممنوع، فقط در آن فوتبال بازی کنید و مج پای همدیگر را بشکنید!"

هازارد به تنبلی در تمرینات مشهور است و به نظر می رسد که خودش هم تصمیم گرفته که این موضوع را سوژه کند. 

4125