بازگشت ستاره انگلیسی به تمرینات منچستر یونایتد پس از 4 ماه

بازگشت ستاره انگلیسی به تمرینات منچستر یونایتد پس از 4 ماه

پایگاه خبری فوتبالی – با بازگشت میسون مونت به تمرینات منچستر یونایتد در صبح امروز، جان تازه ای به منچستر یونایتد در آخرین بخش فصل 24-2023 بخشیده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک انگلیسی شروع خوبی در پیراهن شیاطین سرخ داشت و روزهای بدش با مصدومیتی که برایش ایجاد شد، بدتر نیز شد اما حالا بازگشت او به تمرینات یونایتد، می‌تواند خبر خوشحال کننده ای برای طرفداران این تیم باشد. خرید 60 میلیون پوندی منچستر یونایتد، پس از انتقال از استمفورد بریج به منچستر یونایتد، در تمام رقابت‌های این فصل تنها 12 بار در ترکیب شیاطین سرخ قرار گرفته است و طی این مدت مجبور بوده تا با چند مصدومیت مختلف مبارزه کند.

مونت پس از برد 0-1 منچستر یونایتد مقابل لوتون تاون در ماه نوامبر، دیگر برای این تیم به میدان نرفته است. مصدومیتی در ناحیه ساق پا، در انتهای همان ماه و پیش از تقابل با اورتون برای او پیش آمد. در ابتدا زمان بازگشت او از مصدومیت 4 هفته پیش بینی شده بود اما او حالا پس از 4 ماه دوباره به تمرینات تیمش بازگشته است. این هافبک 25 ساله، در طول مدت غیبت طولانی اش، 21 بازی مختلف را از دست داده است، در حالی که پیش از آن و به دلیل مصدومیتی دیگر در ماه آگوست، از حضور در کنار تیمش در 5 بازی دیگر نیز محروم شده بود.

2102