شگفتی بزرگ در لیست جدید تیم ملی آلمان

شگفتی بزرگ در لیست جدید تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت کروس به تیم ملی آلمان تنها تغییر مهم در لیستی نیست که روز پنجشنبه توسط یولیان ناگلسمن سرمربی ژرمن ها برای دو بازی دوستانه مقابل فرانسه (در ورزشگاه لیون) و هلند (در فرانکفورت) اعمال می شود.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که لئون گورتسکا که در سالهای اخیر بازیکن فیکس بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بوده است، قرار نیست که در لیست بعدی ژرمن ها حضور داشته باشد و به غایب بزرگ این لیست تبدیل خواهد شد. 

این در حالیست که به گفته بیلد قرار است که الکساندر پاولوویچ در لیست قرار بگیرد. در حقیقت این بازیکن که در مونیخ متولد شده، والدینی صربستانی را دارد. این پدیده جوان در این فصل در بایرن مونیخ خوش درخشیده است و ناگلسمن او را فرا خواهد خواند تا مانع از حضورش در تیم ملی صربستان شود. 

پاولوویچ در بایرن مونیخ نیمکت نشین است و گیمیش و گورتسکا جلوتر از او در ترکیب قرار می گیرند. این بازیکن در این فصل در هفده بازی 1064 دقیقه بازی کرده اما عملکرد خوبی داشته و توخل نیز از او راضی است. 

بدین ترتیب حضور کروس و پاولوویچ و خط خوردن گورتسکا، تغییرات بزرگ لیست تیم ملی آلمان برای بازیهای دوستانه پیش رو خواهد بود. 

4125