لیست بارسلونا مقابل ناپولی با شش مصدوم

لیست بارسلونا مقابل ناپولی با شش مصدوم

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امشب از ناپولی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبانی می کند که لیست بازیکنان حاضر در بازی مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، 22 بازیکن در لیست ژاوی برای بازی امشب قرار گرفته اند اما خبری از مارکوس آلونسو نیست. این دفاع چپ چندین روز است که در تمرینات گروهی حضور پررنگی دارد هر چند که پس از عمل جراحی کمر خود هنوز به آمادگی کامل نرسیده و به همین خاطر از لیست خط خورد. پدری، دی یونگ، فران تورس، گاوی و بالده دیگر غایبانی هستند که به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند.  البته گاوی همچنان محصولات آکادمی نظیر لامین یامال و کوبارسی (که جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کرده اند) را در کنار آندر آسترالاگا، مارک کاسادو، اونای هرناندز، مارک گویو و هکتور فورت در لیست قرار داده است.  

بارسلونا به پیروزی در بازی امشب مقابل ناپولی نیاز مبرمی دارد چون اگر برنده نشوند، با ضربه سنگینی از نظر مالی و ورزشی مواجه می شوند و شانس حضور در جام جهانی باشگاه های 32 تیمی در سال 2025 را از دست می دهند.

لیست بارسلونا بدین شرح است: ترشتگن، کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، ژائو فلیکس، کریستنسن، اوریول رومئو، ویتور روکه، سرجی روبرتو، گوندوغان، کنده، آسترالاگا، یامال، کاسادو، فرمین، کوبارسی، اونای، مارک گویو و هکتور فورت.

4125