نقل و انتقالات/ پیشنهاد آخر کلوپ؛ هدف 75 میلیون پوندی منچستر یونایتد

نقل و انتقالات/ پیشنهاد آخر کلوپ؛ هدف 75 میلیون پوندی منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد با توجه به اضافه شدن راتکلیف به کادر مدیریتی این تیم، در تابستان پیش رو روزهای شلوغی را سپری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازار نقل و انتقالات دنیای فوتبال و شایعات آن مانند همیشه داغ است و ما هم نگاهی به چند شایعه جذاب آن می‌اندازیم.

جارد برنثویت، مدافع اورتون، به اصلی ترین هدف نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد برای تابستان پیش رو تبدیل شده است. جذب این بازیکن برای شیاطین سرخ حدود 75 میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت و یونایتدی‌ها صرف نظر از اینکه تن هاگ همچنان سرمربی این تیم خواهد بود یا نه، برای جذب او اقدام خواهند کرد. (Daily Star)
..............................................

مایکل اولیسه، وینگر جوان کریستال پالاس، یکی دیگر از اهداف اصلی شیاطین سرخ است که بند فسخی به ارزش 60 میلیون پوند در قرارداد فعلی اش با عقاب‌ها دارد. (Football Transfers)

..............................................

آرسنال و چلسی، هر دو در بازار به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستند و بنجامین سسکو، مهاجم تیم لایپزیش را زیر نظر دارند. ناپولی نیز سسکو را در صورت جدایی ویکتور اوسیمهن، به عنوان جانشین وی مورد توجه قرار خواهند داد. (Caught Offside)

..............................................

علاوه بر پست مهاجم مرکزی، آرسنال به دنبال جذب یک مدافع دیگر است و ویلیام پاچو، بازیکن آینتراخت فرانکفورت که توسط لیورپول نیز دنبال می‌شود را، در لیست اهداف خود قرار داده است. (Sky Sport Germany)

........................................................................................................................................................................................................................................

یورگن کلوپ به لیوپول پیشنهاد کرده است تا رایان آیت النوری، مدافع چپ ولورهمپتون را زیر نظر بگیرد، بازیکنی که در رادار منچستر یونایتد نیز قرار دارد. (TeamTALK)

2102