سرمربی النصر و انداختن مسئولیت حذف از آسیا به گردن بازیکنان

سرمربی النصر و انداختن مسئولیت حذف از آسیا به گردن بازیکنان

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته النصر عربستان در ضربات پنالتی پایان بازی مقابل العین امارات شکست خورد و به این ترتیب از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

به گزارش فوتبالی ، لوییس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر عربستان پس از این شکست مورد حمله و انتقاد های تندی قرار گرفته است. او در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از به پایان رسیدن بازی گفت:" در این بازی حدود 30 بار روی دروازه حریف حمله کردیم. این قضیه نشان می دهد که از لحاظ تاکتیکی فوق العاده بودیم. در دنیای فوتبال نتیجه مهم ترین چیز است. بازیکنان ما اشتباه فردی زیادی داشتند و دلیل شکست ما هم همین بود نه ضعف تاکتیکی. البته من فراموش نمی کنم که بازیکنانم با وجود ده نفره شدن به جنگیدن ادامه دادند و به آن ها از این بابت تبریک می گویم."

سرمربی النصر عربستان در ادامه افزود:" اگر من فوتبال را بلدم و آن را می شناسم باید بگویم که این باخت به خاطر عملکرد فردی بازیکنان بود. در بازی های بعدی باید از لحاظ دفاعی عملکرد پایدار تری داشته باشیم."

لوییس کاسترو درباره پنالتی های پایان بازی هم گفت:" ما برای زدن ضربه پنالتی تمرین کرده بودیم. مسئولیت شکست بر عهده آن هایی است که پنالتی ها را خراب کردند."

1471