عکس؛ حسرت و ناراحتی شدید رونالدو پس از فرصت سوزی مقابل العین

عکس؛ حسرت و ناراحتی شدید رونالدو پس از فرصت سوزی مقابل العین

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازی النصر عربستان مقابل العین امارات روی یک صحنه فرصت سوزی عجیب و باور نکردنی داشت و به این ترتیب در حالی که می توانست کمک ویژه ای به تیمش برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد، با خراب کردن موقعیت گلزنی کار را برای النصر سخت کرد و در نهایت النصری ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

به گزارش فوتبالی ، در دقیقه 61 بازی النصر عربستان مقابل العین امارات بود که کریستیانو رونالدو از دو قدمی دروازه نتوانست روی یک ری باند دروازه العین امارات را باز کند. در حالی که همه آماده خوشحالی پس از گل بودند، کریستیانو رونالدو با پای چپ توپ را به بیرون زد و فرصت ایده آل گلزنی را برای النصر عربستان از دست داد.

کریستیانو رونالدو پس از این که نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند، بسیار ناراحت شد و به شدت حسرت خورد. رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و دستاورد های زیادی در دوران حرفه ای خود داشته است. او از لحاظ فیزیکی روی فرم است و هنوز هم انگیزه بالایی دارد اما پس از بازی دیشب النصر مقابل العین و عملکرد ضعیف رونالدو برخی ها از ستاره پرتغالی انتقاد کرده اند و معتقدند که او باید به فکر به پایان رساندن دوران حرفه ای خود باشد.

1471