عکس؛ فرصت‌سوزی باورنکردنی رونالدو از چند قدمی دروازه

عکس؛ فرصت‌سوزی باورنکردنی رونالدو از چند قدمی دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان و العین امارات در ورزشگاه خانگی تیم النصر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی العین موفق شد النصر را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو یک گل از روی نقطه پنالتی در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند اما به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و برخی ها معتقدند که عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو موجب شده است تا النصر عربستان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

در این بازی در دقیقه 61 در حالی که بازی با نتیجه تساوی دو بر دو در جریان بود و النصری ها گل می خواستند، کریستیانو رونالدو از چند قدمی دروازه یک فرصت ایده آل گلزنی را به شکل عجیبی به بیرون زد. روی این صحنه روی ری باند، رونالدو در چند قدمی دروازه صاحب یک موقعیت عالی شد و در حالی که دروازه تقریبا خالی بود، با پای چپ توپ را به بیرون زد.

النصر اگر روی این صحنه به گل می رسید همه چیز مساوی می شد و شاید در ادامه می توانست گل بعدی را هم بزند و بازی را ببرد و روند بازی به طور کلی تغییر می کرد.

1471