ستاره 20 ساله آکادمی در شب بد اتلتیکو مادرید ظهور کرد

ستاره 20 ساله آکادمی در شب بد اتلتیکو مادرید ظهور کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سالم الجباری، ستاره 20 ساله آکادمی اتلتیکو مادرید، این هفته نخستین بازی خود را برای تیم اصلی اتلتیکو انجام داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های دیگو سیمئونه در چند فصل اخیر، عدم استفاده از ستاره‌های آکادمی اتلتیکو مادرید است. او در این فصل از پابلو باریوس که از آکادمی این باشگاه رشد کرده بهره برد؛ اما پیش از این، آخرین بازیکنی که محصول آکادمی اتلتیکو مادرید بود و توانست به تیم اصلی راه یابد، سائول نیگز بود. اما مدیران باشگاه امید دارند تا در چند سال آینده بتوانند از این نظر پیشرفت کنند.

اتلتیکو مادرید توان اقتصادی سابق را ندارد و نمی‌تواند برای خرید بازیکنان بزرگ رقابت کند، به همین خاطر، سران باشگاه عقیده دارند باید بیش از پیش از محصولات آکادمی استفاده کرد.

سیمئونه در این هفته از یکی دیگر از ستاره‌های آکادمی اتلتیکو مادرید استفاده کرد. سالم الجباری، ستاره 20 ساله اتلتیکو در جریان شکست تیمش مقابل کادیز به میدان رفت و توانست نخستین بازی خود را برای تیم اصلی اتلتیکو انجام دهد.

این وینگر 20 ساله، تنها 15 دقیقه فرصت پیدا کرد تا توانایی‌های خود را نشان دهد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است و او را یکی از ستاره‌های نسل بعدی خود می‌بیند.

چند باشگاه بزرگ از اسپانیا، انگلیس و آلمان علاقه دارند تا این بازیکن را جذب کنند؛ اما رسانه اسپانیایی رلوو گزارش داده است که اتلتیکو مادرید به زودی یک پیشنهاد برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه می‌کند. قرارداد فعلی جباری در سال 2025 به پایان می‌رسد. این بازیکن اسپانیایی-مراکشی عملکرد خوبی در این فصل برای تیم دوم اتلتیکو مادرید داشته است.

1428