لیگ برتر فوتبال زنان؛ حساس تر از همیشه

لیگ برتر فوتبال زنان؛ حساس تر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان لحظاتی قبل به پایان رسید تا جدول رقابت های این لیگ، حساس تر از هر زمانی دنبال شود.

به گزارش فوتبالی، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با ۵ دیدار در شهر های مختلف دنبال شد.

خاتون بم - سپاهان؛ نیلوفر اردلان، غول کش بزرگ

در مهمترین دیدار هفته، خاتون در بم به مصاف سپاهان اصفهان رفت. در این دیدار ابتدا خاتون با گل منا حمودی پیش افتاد اما سپاهانی ها در دقیقه ۹۱ با گل میترا نظری کار را به تساوی کشاندند تا کار خاتون برای قهرمانی در این فصل سخت شود. سپاهان به مربیگری نیلوفر اردلان در نیم فصل دوم، ملوان را شکست داد و مقابل شهرداری سیرجان و خاتون بم به تساوی رسید تا از همه مدعیان امتیاز بگیرد و جدول را حساس تر از قبل کرده باشد.

نماینده البرز - ملوان انزلی؛ قوی سپید در اندیشه قهرمانی

ملوان انزلی نزدیک ترین تعقیب کننده خاتون در صدر، امروز با نتیجه ۶-۲ نماینده البرز را شکست داد تا با توجه به تساوی خاتون در مقابل سپاهان، با این تیم هم امتیاز شود. افسانه چترنور و شبنم بهشت هر کدام ۲ بار و محدثه زلفی و فاطمه مخدومی گلزنان ملوان بودند. سمیه خرمی و آیدا فرضی زاده هم برای نماینده البرز گلزنی کردند. دیدار هفته آینده ملوان و خاتون به نوعی تعیین کننده قهرمان لیگ خواهد بود.

پالایش گاز ایلام - شهرداری سیرجان؛ تقسیم امتیازات برای تیم های بی ادعا

پالایش گاز و شهرداری سیرجان که هفته گذشته از جمع مدعیان قهرمانی خارج شدند، این هفته به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شهرداری سیرجان در رتبه سوم و پالایش گاز در رتبه پنجم باقی بمانند. حدیث بساط شیر برای پالایش گاز و شقایق روزبهان برای شهرداری سیرجان گلزنی کردند.

پیکان تهران - فرا ایساتیس شیراز؛ فرا ایساتیس آماده برای سقوط

پیکان تهران امروز در ورزشگاه مرغوبکار با نتیجه پر گل سه بر صفر فرا ایساتیس شیراز را شکست داد تا کاملا از منطقه خطر دور شود. در عوض فرا ایساتیس با این شکست در رتبه نهم باقی ماند تا کارش برای بقا در لیگ سخت شود. سمانه قاشیه یک گل و سارا قمی دو گل برای پیکان در این دیدار به ثمر رساندند.

کانی کردستان - آوا تهران؛ تساوی به نفع کانی

مهمترین دیدار پایین جدول، بین کانی و آوا برگزار شد. آوایی ها ابتدا با گل سهیلا نظام آبادی پیش افتادند و با همین یک‌ گل هم از منطقه سقوط جدا می شدند. اما زهره جلالی با گلزنی اش بار دیگر آوا را به رتبه دهم فرستاد و کانی به رتبه هشتم بازگشت.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان روز یکشنبه ۲۷ اسفند از ساعت ۱۹ به طور همزمان برگزار می گردد.

6001