رکورد شگفت‌انگیز هری کین با هت‌تریک مقابل ماینز

رکورد شگفت‌انگیز هری کین با هت‌تریک مقابل ماینز

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در تابستان گذشته از تاتنهام به بایرن مونیخ ملحق شد و در تیم آلمانی روند فوق العاده ای داشته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 30 ساله  خیلی سریع در بایرن مونیخ جا افتاد و به نظر می رسد که باواریایی ها نیز از عملکرد و آمار او کاملا راضی باشند.  در حقیقت هر چند که بایرن مونیخ فصل خوبی نداشته و شانس کسب بوندسلیگا را تا حد زیادی از دست داده و از جام حذفی دور شده اما هری کین آمار فردی خوبی داشته است. او در بازی بایرن و ماینز هت تریک کرد تا بایرن با نتیجه هشت بر یک به پیروزی برسد.

توماس توخل سرمربی بایرن در پایان بازی گفت:" از هری هر کاری بر می آید. او در طول دوران فوتبالش همیشه همین گونه بوده است. او گل می زند و یک الگوست. یک نماد فوق العاده است." 

هری کین توانست چهارمین هت تریک خود را در بوندسلیگا داشته باشد تا رکورد جالبی را به ثبت برساند.  در حقیقت مهاجم انگلیسی در این فصل مقابل بوخوم، دورتموند و دارمشتات نیز هت تریک کرده بود. هری به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در اولین فصلش در بوندسلیگا چهار بار هت تریک می کند.

رکورد هت تریک های تاریخ بوندسلیگا متعلق به گرد مولر با مجموع 32 هت تریک است که رکورد ویژه او نیز شش هت تریک در یک فصل بوده است.  رکورد بیشترین گل در یک فصل بوندسلیگا نیز متعلق به لواندوفسکی با 41 گل در فصل 21-202 است. 

4125