عکس؛ تبریک شروع ماه رمضان توسط دو بازیکن مسلمان رئال مادرید

عکس؛ تبریک شروع ماه رمضان توسط دو بازیکن مسلمان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - امروز در بسیاری از کشورها ماه رمضان آغاز می شود که این مسئله توجه برخی از فوتبالیست ها را هم جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، اردا گولر ترکیه ای و آنتونیو رودیگر آلمانی-سیرالئونی دو بازیکن مسلمان ترکیب رئال مادرید هستند که رابطه گرمی را در ماه های اخیر با همدیگر شکل داده اند. شب گذشته گولر در بازی رئال مادرید و سلتا اولین گلش را با پیراهن رئال مادرید به ثمر رساند. بیل پس از گلش به سوی هواداران رئال مادرید رفت، آرام ایستاد، چشمانش را بست و به سوی آسمان اشاره کرد تا نشان بدهد که از خداوند به خاطر این اتفاق، تشکر می کند.

رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر سلتاویگو را شکست دهد تا اختلاف خود را با رقبا در صدر جدول لالیگا حفظ کند که در پایان بازی، گولر و رودیگر تصویری در کنار همدیگر منتشر کردند و در یک استوری اینستاگرامی، فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفتند.

صفحه باشگاه رئال مادرید نیز در پیامی اینستاگرامی برای هواداران مسلمان رئال مادرید در ماه رمضان آرزوی موفقیت و شادکامی داشت.

رئال مادرید با پیروزی مقابل سلتا توانست اختلاف هفت امتیازی با ژیرونا و هشت امتیازی با بارسلونا را حفظ کند و همچنان با قدرت در صدر جدول لالیگا حضور داشته باشد.

4125