گرت بیل به تیم نیمار ملحق می‌شود؟

گرت بیل به تیم نیمار ملحق می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مسابقات جهانی کینگزلیگ در حال شکل گیری است.

به گزارش فوتبالی، تورنمنت کینگزلیگ که توسط جرارد پیکه طراحی شده، ترکیبی از مسابقات فوتبال آنلاین و مسابقات فوتبال آماتور است. یکی از تیم های حاضر در مسابقات، باشگاه "فوریا" است که مالکیتش در اختیار نیمار و "استاژیاریو"، یکی از سرشناس ترین استریمرهای برزیلی است. 

فالکائو اسطوره فوتسال جهان در تیم فوریا حضور خواهد داشت و حالا گفته می شود که آنها در تلاش هستند تا گرت بیل ستاره ولزی سابق رئال مادرید را هم به خدمت بگیرند. 

گرت بیل و نیمار زمانی رقبای همدیگر در فوتبال اسپانیا بودند و در ال کلاسیکوها به مصاف هم می رفتند و حالا ممکن است که با همدیگر متحد شوند. خود نیمار هم ممکن است که دراین تورنمنت حضور پیدا کند اما حضورش در این مسابقات بستگی به شرایط مصدومیتش دارد. 

مدیران فوریا تلاش کرده اند تا اولین جلسات را با نزدیکان گرت بیل داشته باشند حضور ستاره ولزی می تواند به یکی از جذابیت های بزرگ کینگزلیگ تبدیل شود. 

مدیران کینگزلیگ پس از موفقیت این تورنمنت در اسپانیا تصمیم گرفتند که نسخه جهانی آن را راه اندازی کنند که حضور ستارگانی نظیر بیل می تواند به جذابیت مسابقات بیافزاید. بیل بیش از یک سال است که از فوتبال بازنشسته شده است.

4125