تصمیم بزرگ ستاره رئال مادرید در مورد آینده‌اش

تصمیم بزرگ ستاره رئال مادرید در مورد آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز تصمیم گرفت که برای تیم ملی مراکش بازی کند.

به گزارش فوتبالی، براهیم مدتها منتظر حضور در تیم ملی اسپانیا بود اما هرگز نتوانست که برای این تیم در بازیهای رسمی حضور پیدا کند. در حقیقت او در یک بازی در تیم ملی اسپانیا به میدان رفت اما این بازی در لیست بازیهای رسمی اسپانیا لحاظ نشد.

براهیم ترجیح می داد که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند چون پدر و مادرش همچون خودش در این کشور متولد شده اند اما مدتها انتظار او بی نتیجه بود. در واقع لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا حاضر نبود تا با براهیم صحبت کند و به صورت شفاف با او گفتگو کند.

براهیم از مدتها انتظار طولانی خسته شد و تصمیم گرفت که به سراغ انتخاب تیم ملی مراکش برود. در حقیقت مادربزرگ پدری براهیم در کشور مراکش متولد شده و به همین خاطر براهیم می تواند برای این کشور هم بازی کند.

فدراسیون فوتبال مراکش پس از درخشش این تیم در جام جهانی می خواهد به موفقیت های بین المللی خود ادامه بدهد. آنها به براهیم اعلام کرده اند که ستاره اصلی فوتبال این کشور خواهد بود و بدین ترتیب این بازیکن وقتی که برخورد مناسب تر مراکشی ها نسبت به فدراسیون فوتبال اسپانیا را دید، تصمیم گرفت که به تیم ملی مراکش ملحق شود و بدین ترتیب او می تواند در کنار ستارگانی نظیر اشرف حکیمی و سفیان امرابات به ستارگان تیم ملی فوتبال این کشور تبدیل شوند.

4125