خاتون بم - سپاهان اصفهان؛ یادآور آخرین حضور ملیکا در زمین فوتبال

خاتون بم - سپاهان اصفهان؛ یادآور آخرین حضور ملیکا در زمین فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از مهمترین دیدار های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، تیم های خاتون بم و سپاهان اصفهان در بم به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز از ساعت ۱۳ به صورت همزمان در ۵ شهر برگزار می شود. شاید یکی از مهمترین دیدار های این هفته از رقابت ها، جدال خاتون و سپاهان در بم باشد که برای خاتونی ها بسیار حائز اهمیت است.

اما این دیدار علاوه بر حساسیت جدولی از یک منظر دیگر هم دارای یک نکته است؛ دیدار خاتون و سپاهان یاد آور آخرین حضور ملیکا محمدی در زمین فوتبال است.

تیم های سپاهان و خاتون بم در حالی در هفته ششم از دور رفت به مصاف هم رفتند که شاید کسی فکر نمیکرد پس از این دیدار اتفاقات عجیبی در فوتبال زنان ایران رخ دهد. این دیدار که با نتیجه سه بر صفر به سود خاتون بم به اتمام رسید آخرین حضور ملیکا محمدی در زمین فوتبال بود و این بازیکن چند روز بعد در سانحه تصادف جان خود را از دست داد تا جدال سپاهان و خاتون برای همیشه در ذهن دوست داران فوتبال زنان باقی بماند.

حالا حدود ۸۰ روز از آن بازی میگذرد و دو‌ تیم بار دیگر به مصاف هم می روند. البته این بار بدون ملیکای فقید، زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی مصدوم.

۶۰۰۱