سوژه شدن خوشحالی عجیب و غریب رودیگر با ستاره ترکیه‌ای (عکس)

سوژه شدن خوشحالی عجیب و غریب رودیگر با ستاره ترکیه‌ای (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و هشتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و سلتاویگو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه چهار بر صفر سلتاویگو را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آردا گولر در دقیقه پایانی بازی برای رئال مادرید گلزنی کرد و به این ترتیب پایش به گلزنی برای رئال مادرید باز شد. در تصاویری که از شادی پس از گل او منتشر شده است، روی یک صحنه آنتونیو رودیگر به سمت گولر می آید و با او به شکل عجیب و غریبی خوشحالی می کند.

در حقیقت آنتونیو رودیگر روی این صحنه صورت آردا گولر را با دست می گیرد و سعی می کند که با کشیدن صورت آردا گولر خنده را روی صورت او بیاورد. این تصویر در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. آنتونیو رودیگر به طور کلی بازیکنی است که هر از گاهی حرکات عجیب و غریبی از او سر می بزند و این حرکت او هم در نوع خودش عجیب و غریب بوده است.

آردا گولر در این فصل به رئال مادرید آمده است اما مصدومیت های زیادی را تجربه کرده است و همین قضیه موجب شده بود که تا حالا نتواند گلی را به ثمر برساند اما این طلسم مقابل سلتاویگو شکسته شد.

1470