تساوی لیورپول و منچسترسیتی به نفع آرسنال

تساوی لیورپول و منچسترسیتی به نفع آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ابتدا جان استونز روی یک کرنر تمرین شده موفق شد در دقیقه 23 روی پاس کوین دی بروینه دروازه لیورپول را باز کند. نیمه اول با پیروزی یک بر صفر منچستر سیتی به پایان رسید. در نیمه دوم لیورپول برای جبران نتیجه به میدان آمده بود. در همان آغاز نیمه دوم بود که ادرسون روی داروین نونیز در محوطه جریمه خطا کرد و به این ترتیب لیورپولی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. در دقیقه 50 بازی، مک آلیستر موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و بازی یک بر یک مساوی شد. در ادامه کار این نتیجه پا بر جا باقی ماند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

اکنون با این مساوی آرسنال صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند. لیورپول هم‌امتیاز آرسنال شد و در رده دوم جدول ایستاد و منچسترسیتی هم با یک امتیاز کمتر از این تیم ها در رده سوم است.

تماشای گل استونز

تماشای گل مک آلیستر

1470