لیگ برتر والیبال| طبیعت رتبه دومی را از آن خود کرد

لیگ برتر والیبال| طبیعت رتبه دومی را از آن خود کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال طبیعت در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان موفق به شکست چادرملو شد تا در رتبه دوم جدول جای این تیم قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم دور برگشت و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 20 اسفند) با هفت مسابقه در شهرهای گرگان، رفسنجان، اسلامشهر، تهران (دو دیدار)، رامسر و مشهد پیگیری شد.

در آخرین دیدار این هفته و در اسلامشهر، طبیعت به مصاف چادرملو اردکان رفت تا آخرین تلاشش برای صعود به رتبه دوم جدول را به کار گیرد.

در این مسابقه تیم طبیعت سه بر یک چادرملو اردکان را شکست داد و با کسب هجدهمین برد و 51 امتیاز، جای شهداب یزد در رتبه دوم قرار گرفت.

شاگردان ابراهیم وادی در ست نخست 27 بر 25 چادرملو را شکست دادند اما در ست دوم با امتیاز 25 بر 14 نتیجه را واگذار کردند.

تیم طبیعت در ست‌های سوم و چهارم نیز 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر یک فاتح این میدان باشد.

علیرضا گیلانی به عنوان نماینده سازمان لیگ و مجید محسنی شوشتری به عنوان ناظر داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

مرتضی اکرمی، محمد آقایی و محمدرضا درفش کاویان نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک در این دیدار ایفای نقش و قضاوت کردند.

این مسابقه به مدت مسابقه 128 دقیقه طول کشید، 800 تماشاگر داشت و کامبیز یعقوبی سرمربی تیم چادرملو در ست چهارم کارت زرد دریافت کرد.

2636