کشتی آزاد جام یاشاردوغو| امیرمحمد یزدانی به مدال برنز دست یافت/ رضا اطری پنجم شد

کشتی آزاد جام یاشاردوغو| امیرمحمد یزدانی به مدال برنز دست یافت/ رضا اطری پنجم شد

پایگاه خبری فوتبالی- امیرمحمد یزدانی به مدال برنز رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون کشتی، رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی  آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

در وزن 61 کیلوگرم رضا مومنی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دوربعد با نتیجه 8 بر 4 زانابازار زاندانبود از مغولستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مومنی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر مقابل ماسانوسوکه اونو از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. مومنی در این گروه با نتیجه 6 بر 1 مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت. رضا اطری در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 و ضربه فنی وینچنزو پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 12 بر صفر از سد سابان کیزیلت از ترکیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 استیون لارکینگ از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر مقابل اونو از ژاپن مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه 9 بر 4 مغلوب  تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 مقابل محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر ادوارد شیتس از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 مقابل انس اوشلو از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر 5 مغلوب تولگا تومور اوچیر از مغولستان شد و به دیدار رده بندی رفت. با شکست یزدانی، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت. امیرمحمد یزدانی در دیدار رده بندی با نتیجه 11 بر 2 مقابل بشیر خانیف از آذربایجان به برتری دست یافت و به مدال برنز رسید.

2636