پاسخ به یک سوال مهم؛ نوراللهی چگونه به تیم ملی برمی‌گردد؟

پاسخ به یک سوال مهم؛ نوراللهی چگونه به تیم ملی برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین پاسخ امیر قلعه‌نویی به احتمال بازگشت نوراللهی به تیم ملی یک لبخند بوده است.

به گزارش فوتبالی، در این روزهای بعد از حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا که همه به دنبال تغییر نسل و حضور بازیکنان جدید در تیم‌ملی هستند، یک بازیکن قدیمی هست که همچنان سوالات زیادی از امیرقلعه‌نویی در مورد او پرسیده می‌شود و او احمد نوراللهی است.

 بازیکنی که درخشش او در این هفته‌ها و البته غیبتش در حذف تیم ملی که نام او را از میان مقصران حذف می‌کند باعث شده تا همه به دنبال بازگشت مجدد او باشند.

امیر قلعه نویی در آخرین صحبت‌هایش وقتی در مورد این بازیکن از او سوال شد با وجود تاکید روی توانایی‌های فنی نوراللهی در پاسخ به زمان بازگشت او و احتمال دعوت مجدد به اردوی تیم ملی به زدن یک لبخند اکتفا کرد. لبخندی که این پرونده را احتمالا باز می‌گذارد و احتمال حضور او را به محال تبدیل نمی‌کند.

این‌طور که از گوشه و کنار شنیده می‌شود، سرمربی تیم ملی در راستای حفظ انضباط در تیمش تنها در صورتی حاضر به بازگشت نوراللهی خواهد شد که هافبک الوحده امارات عذرخواهی رسمی در این باره از کادر فنی داشته باشد. نوراللهی در این مدت هیچ صحبتی در مورد اتفاقات و حاشیه‌های آن قهر صحبتی نکرده است و باید منتظر ماند و دید که اولین واکنش او عذرخواهی بود یا این که خط باطلی بر احتمال بازگشتش به تیم ملی خواهد کشید.

نوراللهی از لحاظ فنی تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا راه بازگشت را باز نگه دارد. هافبک ایرانی الوحده بعد از خط ‌خوردن از لیست تیم‌ ملی در ۱۲ بازی به میدان رفته و آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده است.

 او همچنین در بازی قبلی تیمش مقابل الوصل یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند . نکته دیگرگل‌های او این است که گل‌هایش آنقدر زیبا هست که ویدیوی آن تا مدت‌ها دست به دست می‌شود و نمی‌گذارد که نام این بازیکن به دست فراموشی سپرده شود.

4326