عکس؛ کنایه هواداران پی‌اس‌جی به امباپه

عکس؛ کنایه هواداران پی‌اس‌جی به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه تصمیم گرفته که پس از هفت فصل از پی اس جی جدا شود که به نظر می رسد که هواداران تیم پاریسی دل خوشی از این موضوع ندارند.

به گزارش فوتبالی، هواداران پی اس جی قرار نیست که وداع خاطره انگیزی با امباپه داشته باشند بلکه به نظر می رسد که آخرین ماه های این بازیکن در پاریس، جهنمی خواهد بود.

لوئیز انریکه می گوید که می خواهد تیمش را به نبود امباپه در فصل آینده عادت بدهد و به همین خاطر بازیکن فرانسوی در هفته های اخیر به شدت کمرنگ شده است. با وجود آن که کیلیان مقابل سوسیه داد دبل کرد و نقشی کلیدی در صعود پی اس جی به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ ایفا کرد، در بازی پی اس جی و موناکو نیمکت نشین شد. 

پی اس جی در نیمه اول بازی به تساوی دو بر دو رسید. در حقیقت آنها با گل به خودی عبدالحمید و گلی دیگر از گونسالو راموس با نتیجه دو بر یک پیش افتاده بودند اما در دقیقه 45 دروازه شان باز شد.

امباپه در دقیقه 70 وارد زمین شد اما نتوانست جلوی تساوی را بگیرد و پی اس جی دو امتیاز را از دست داد. از سویی دیگر هواداران پی اس جی بنری را آماده کرده بودند تا به صورت غیرمستقیم به امباپه کنایه بزنند. آنها در این بنر نوشته بودند "وارن، حال و آینده" تا نشان بدهند که از حالا به بعد، وارن زایر امری هافبک جوان را اسطوره محبوب خود می دانند و دیگر علاقه ای به امباپه ندارند!

در هر صورت امباپه کمتر از سه ماه دیگر از پی اس جی جدا می شود و به نظر می رسد که پایان خوشی در این تیم در انتظارش نیست.

4125