عکس؛ همبرگر هازارد هم پخته شد!

عکس؛ همبرگر هازارد هم پخته شد!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لیل یکی از باشگاه های دوران فوتبال ادن هازارد بازیکن بلژیکی به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، لیل می خواهد از فرصت بازی این تیم مقابل رن در هفته بیست و پنجم لیگ فرانسه استفاده کند و از هازارد تجلیل کند. ادن پس از جام جهانی قطر از تیم ملی بلژیک بازنشسته شد. او در پایان فصل گذشته با فسخ قراردادش از رئال مادرید جدا شد و چند ماه بعد از آن اعلام کرد که از فوتبال بازنشسته شده است. هازارد حالا قرار است که توسط باشگاهی مورد تجلیل قرار بگیرد که در سن هجده سالگی در سال 2011 با آن قهرمان لیگ فرانسه شده است. 

لیل جدا از تجلیل از هازارد، یک شوخی بامزه با هازارد انجام داده است و همبرگری با پیراهن این بازیکن با شماره 10 و اسمش، پخته است و آن را به تعداد محدود به هواداران خواهد فروخت. در حقیقت هازارد به خاطر شکمو بودنش در دوران فوتبالش همیشه سوژه می شد چرا که علاقه زیادی به غذاهای ناسالم برای فوتبالیست ها همچون همبرگر داشت و حالا لیل قرار است که در بازی امروز به خاطر همین موضوع با ستاره بلژیکی شوخی کند.

هازارد قرار است که پیش از بازی لیل و رن توسط باشگاه سابقش مورد تجلیل قرار بگیرد. این بازیکن در سالهای آخر دوران فوتبالش با افت مشهودی مواجه شده بود و رئال مادرید تصمیم گرفت که یک سال زودتر از موعد، قراردادش را فسخ کند.

4125