ستاره باتجربه بارسلونا نگران ستاره‌های جوان دنیای فوتبال است

ستاره باتجربه بارسلونا نگران ستاره‌های جوان دنیای فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی- روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا نگران تاثیرات رسانه‌های اجتماعی بر روی بازیکنان نسل جدید است.

به گزارش فوتبالی، فوتبال در طول 10 سال گذشته تغییرات زیادی کرده است و آمادگی از نظر ذهنی در حال حاضر برای بازیکنان و باشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد. پررنگ شدن نقش رسانه‌های اجتماعی در زندگی روزمره مردم کار بازیکنان را سخت کرده، به طوری که فوتبالیست‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری در معرض انتقادات احتمالی هواداران و تماشاگران قرار دارند.

روبرت لواندوفسکی این موضوع را به خوبی درک کرده است و می‌ترسد که این موضوع بر روی بازیکنان جوان‌تر تأثیر مخربی بگذارد. او در مصاحبه با رسانه تی‌وی‌پی اسپورت در مورد این وضعیت صحبت کرد که ممکن است بر برخی از هم‌تیمی‌های فعلی او از جمله لامین یامال و پائو کوبارسی تأثیر بگذارد.

ستاره لهستانی بارسلونا در این باره گفت: «خانواده شما باید برای واکنش هواداران در صورت عملکرد ضعیف شما آماده هرچیزی باشند. الان نسل دیگری وجود دارد، اینستاگرام و رسانه‌های اجتماعی در زندگی مردم نفوذ کرده و تبدیل به بخش مهمی از زندگی آن‌ها شده است. آن‌ها از طریق این رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بازیکنان را تحت تاثیر انتقادات خود قرار دهند و این امروزه تبدیل به یک چالش جدی در فوتبال شده است. آیا بازیکنان نسل بعدی می‌توانند ده یا دوازده سال در بالاترین سطح بازی کنند؟ فشار بسیار زیاد است و تعداد کمی از مردم می‌توانند شرایط بازیکنان را درک کنند.»

لواندوفسکی همچنین در بخشی از مصاحبه خود عملکرد پائو کوبارسی در هفته‌های اخیر را مورد تحسین قرار داد و در مورد این مدافع جوان گفت: «مدت زیادی است که من یک مدافع میانی جوان را ندیدم که بتواند انقدر بر روی توپ مسلط باشد. او یک بازیکن بزرگ است.»

1428