مسی چند گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی فاصله دارد؟

مسی چند گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر اینتر میامی به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میامی شود.

به گزارش فوتبالی ، عملکرد لیونل مسی در بازی های اخیر اینتر میامی قابل توجه بوده است و تعداد گل های او در این باشگاه افزایش پیدا کرده است و همین قضیه موجب شده است که اکنون در شبکه های اجتماعی این قضیه مطرح بشود که مسی فاصله زیادی تا تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میامی ندارد. لیونل مسی در بازی اخیر اینتر میامی مقابل نشویل یک گل به ثمر رساند و در بازی اینتر میامی مقابل اورلاندو سیتی هم موفق شد دو بار گلزنی کند.

لیونل مسی تاکنون در هجده بازی موفق شده است پانزده گل برای اینتر میامی به ثمر برساند. بهترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میامی در حال حاضر گونزالو هیگواین است که در هفتاد بازی برای این باشگاه توانسته است 29 گل به ثمر برساند. هیگواین بین سال های 2020 تا 2022 در اینتر میامی توپ می زد.

لئو مسی با زدن پانزده گل دیگر برای باشگاه اینتر میامی می تواند تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شود و باید دید که در نهایت در چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

1471