اعلام آرای انضباطی/ خسرو حیدری محروم شد

اعلام آرای انضباطی/ خسرو حیدری محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تازه‌وارد خوشه طلایی از سوی کمیته انضباطی محروم شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و شاهین بندر عامری برگزار شد و از سوی خسرو حیدری، سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور ) رخ داد. وی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه محکوم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

سید حسین علوی، منتسب به تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل بدرفتاری با داور مسابقه و تهدید وی به دو جلسه از همراهی تیم خود از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

نصرت‌اله صادقی، سرپرست تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم کنترل بر حضور افراد متفرقه در کنار زمین باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل نقض اصول کلی رفتار، حضور افراد غیرمسئول و فاقد کارت در کنار زمین محوطه رختکن باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

دیدار تیم‌های مهین آریو اسلامشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی مجتبی طاهری، مربی تیم نفت مجسد سلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

احمد فیض کریملو، مربی تیم مهین آریو اسلامشهر به دلیل بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

تیم میهن آریو اسلامشهر به دلیل سوء رفتار تیمی و درگیری با عوامل تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل دلیل سوء رفتار تیمی و درگیری با عوامل تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

7474