احتمال کسر امتیاز از لسترسیتی در آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس

احتمال کسر امتیاز از لسترسیتی در آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لسترسیتی در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس احتمالا فصل آتی را با امتیاز منفی آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر اسکای خطر کسر امتیاز از لسترسیتی این باشگاه و قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس را تهدید می کند. باشگاه لسترسیتی در آخرین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس، به دلیل نقض قوانین سود و پایداری مالی اکنون مورد اتهام قرار گرفته است. این بدین معنا خواهد بود که آن‌ها در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس با امتیاز منفی کار خود را آغاز می‌کنند. لسترسیتی اکنون با ۸۰ امتیاز صدرنشین چمپیونشیپ انگلیس است و شانس زیادی دارد تا پس از یک سال، دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

چندی پیش و با اعلام رسمی سازمان لیگ برتر انگلیس باشگاه‌های مختلفی مانند اورتون و ناتینگهام فارست به نقض قوانین سودآوری و پایداری مالی لیگ برتر فوتبال انگلستان متهم شدند و بر این اساس دو تیم با کسر امتیاز روبرو شدند. باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس مجاز هستند تا در تراز مالی خود طی یک دوره سه ساله نهایتا ۱۰۵ ملیون پوند، به ازای هر فصل ۳۵ میلیون پوند، هزینه داشته باشند و نقض این موضوع طبق قوانین لیگ برتر انگلیس با مواردی چون کسر امتیاز جریمه می‌شود.

حالا به نظر می رسد باشگاه لسترسیتی هم با همین مشکل روبرو شده و به احتمال فراوان فصل آینده را با امتیاز منفی شروع خواهد کرد که کار را برای این تیم سخت خواهد کرد‌.

۱۰۰۹