یوونتوس و میلان به دنبال جذب ستاره خط هافبک رئال سوسیداد

یوونتوس و میلان به دنبال جذب ستاره خط هافبک رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی- آث میلان و یوونتوس برای تقویت خط هافبک خود تصمیم دارند برای جذب مارتین زوبیمندی، ستاره خط میانی رئال سوسیداد اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال سوسیداد در این فصل عملکرد خیلی خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشت و نمایش‌های درخشان این تیم در این تورنمنت باعث شد تا توجه خیلی از تیم‌های بزرگ اروپایی نسبت به ستاره‌های این تیم جلب شود. حالا آبی و سفیدهای ایالت باسک کار سختی برای حفظ ستاره‌های خود دارند. طبق گزارش‌ها، تاکفوسا کوبو توسط چند باشگاه بزرگ اروپایی همچون لیورپول زیر نظر گرفته شده است. یا میکل مرینو، هافبک خلاق این تیم که نگاه یوونتوس و اتلتیکو مادرید را به خود خیره کرده است.

یکی دیگر از بازیکنانی که احتمال می‌رود در تابستان رئال سوسیداد را ترک کند مارتین زوبیمندی است. این بازیکن 25 ساله به عنوان یکی از بهترین هافبک‌ دفاعی‌های حال حاضر فوتبال اروپا شناخته می‌شود. بارسلونا، بایرن مونیخ و آرسنال تا به حال به جذب این بازیکن علاقه نشان دادند.

به گزارش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، ملی‌پوش اسپانیایی حالا مورد توجه دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و آث میلان قرار گرفته است.

بند آزادسازی زوبیمندی 60 میلیون یورو است و این رقم دقیقی است که رئال سوسیداد درخواست کرده و قصد ندارد با مذاکره آن را کاهش دهد. با این حال حتی اگر رئال سوسیداد درها را برای مذاکره باز کند یا باشگاهی بند فسخ زوبیمندی را پرداخت کند، باز هم متقاعد کردن بازیکن کار راحتی نیست، چون او در ماه‌های اخیر بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که تمایل دارد در رئال سوسیداد بماند.

از طرفی، یوونتوس و آث میلان توان رقابت با باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و آرسنال را ندارند.

1428