مدافع جوان اسپورتینگ پرتغال در رادار لیورپول و نیوکاسل

مدافع جوان اسپورتینگ پرتغال در رادار لیورپول و نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- عثمان دیومانده، مدافع جوان اسپورتینگ پرتغال مورد توجه لیورپول و نیوکاسل قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، عثمان دیومانده یکی از بهترین مدافعان جوان فوتبال اروپا است. چلسی این بازیکن را به صورت جدی زیر نظر دارد، اما ظاهرا لیورپول و نیوکاسل یونایتد نیز در هفته‌های اخیر نظرشان نسبت به این بازیکن جوان جلب شده است.

به گزارش نشریه پرتغالی O Jogo، این بازیکن 20 ساله با عملکرد خود توجه چند باشگاه لیگ برتری را به خود جلب کرده است.

پس از چلسی، لیورپول و نیوکاسل به عنوان مقاصد احتمالی این مدافع معرفی شدند. گفته می‌شود که این دو باشگاه پیشرفت این بازیکن را تحسین می‌کنند و او را زیر نظر گرفته‌اند.

او یک بند آزادسازی 80 میلیون یورویی در قراردادش با اسپورتینگ پرتغال دارد که به نظر نمی‌رسد تیمی حاضر به پرداخت آن باشد. این بازیکن 20 ساله ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن سطح جهانی و باکیفیت را دارد، اما هنوز نتوانسته خودش را در بالاترین سطح فوتبال نشان دهد.

قرارداد جوئل ماتیپ در تابستان پیش رو با لیورپول به اتمام می‌رسد و دیومانده می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای جانشینی او باشد. این مدافع جوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری در آینده است، چون استعداد و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد.

فرصت انتقال به لیورپول برای این مدافع جوان فرصتی هیجان انگیز خواهد بود و او می‌خواهد با حضور در لیگ برتر انگلیس به روند پیشرفت خود ادامه دارد.

در همین حال، نیوکاسل یونایتد می‌خواهد یک زوج قابل اعتماد برای سون بوتمن هلندی به خدمت بگیرد. آنها در این فصل در خط دفاعی ضعف‌های زیادی داشتند. عثمان دیومانده می‌تواند در کنار بوتمن یک خط دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ تشکیل دهد.

1428