مشخص شدن حداکثر مبلغ پیشنهادی رئال مادرید برای مدافع لیل

مشخص شدن حداکثر مبلغ پیشنهادی رئال مادرید برای مدافع لیل

پایگاه خبری فوتبالی - لنی یورو مدافع 18 ساله لیل به یکی از گزینه های رئال مادرید برای تقویت ترکیب این تیم در پست دفاع میانی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، لیل با عملکرد درخشانش در لیل نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. پی اس جی یکی از مشتریان این بازیکن است اما اختلافات مدیران لیل با این تیم باعث می شود تا انتقال یورو به تیم پاریسی منتفی باشد.

در این شرایط، رئال مادرید در تلاش است تا لنی یورو را به خدمت بگیرد. به گفته مارکا، لیل برای فروش یورو مبلغ 100 میلیون یورو طلب کرده است که از نظر رئالی ها، این مبلغ برای بازیکنی که تا سال 2025 قرارداد دارد و فقط 18 سال سن دارد، مبلغ بالایی است. حداکثر مبلغ پیشنهادی رئالی ها برای خرید یورو، 30 میلیون یوروست. مدیران رئال به نمایندگان لیل اعلام کرده اند که اگر قیمت را پایین نیاورند، منتظر خرید رایگان لنی در سال 2025 خواهند بود.

رئال مادرید در تابستان آینده به خرید امباپه و دیویس فکر می کند اما فرصت خرید یورو را هم نمی خواهند از دست بدهند. رئال مادرید به جوان سازی خط هافبکش نیاز دارد چون سن ناچو، آلابا و رودیگر بالا رفته است و یورو به عنوان استعدادی آینده دار می تواند مورد توجه آنها باشد اما حاضر نیستند که این بازیکن را با ارقام نجومی بخرند و امیدوارند که برای خرید او بتوانند از لیل تخفیف بگیرند.

4125