مشکل تکراری مسی؛ لئو همچنان خسته است!

مشکل تکراری مسی؛ لئو همچنان خسته است!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در اولین ماه هایش در اینتر میامی در سال 2023 با مشکلات زیادی در زمینه مصدومیت ها مواجه بود و به نظر می رسد که این مشکل در شروع سال 2024 نیز ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، مسی در بازی اینتر میامی و نشویل توسط پزشکان مورد معاینه قرار گرفت و به نظر می رسید که با مصدومیت مواجه شده باشد. تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی در این باره گفت:" مسی بازی را در شرایط خوبی به پایان رساند اما خسته است. به خاطر بازیها دچار خستگی شده اما این اتفاقی طبیعی و منطقی است." 

تعدد بازیها و سفرها باعث شده تا مسی با توجه به بالا رفتن سنش توان حضور در همه مسابقات را نداشته باشد. در سال 2024 با احتساب بازیهای دوستانه و رسمی، مسی در ده بازی حضور داشته است و سفرهایی طولانی به آسیا یا مناطق مختلف امریکا را داشته است. 

مسی در سن 36 سالگی باید با دقت بیشتری نسبت به مشکلات بدنی خود احتیاط کند و کادر فنی نیز مجبور است که دقایق او را مدیریت کند. لئو دو هفته دیگر باید به تیم ملی آرژآنتین برگردد که البته بازیهای آلبی سیلسته در خاک آمریکا برگزار خواهد شد. 

سال گذشته کادر فنی اینتر میامی سعی کرد که شرایط مسی را مدیریت کند اما این بازیکن در بازیهای پایانی لیگ آمریکا حضور نداشت و  نتایج ضعیف اینتر میامی باعث شد تا از صعود به پلی آف لیگ آمریکا باز بمانند. 

4125