تیموری، مانع گلزنی حسین‌زاده در رفسنجان!

تیموری، مانع گلزنی حسین‌زاده در رفسنجان!

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده یک فرصت بی‌نظیر برای گلزنی را در بازی با مس رفسنجان از دست داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان خوب تراکتور در بازی دیروز برابر مس رفسنجان که چندان دیده نشد، امیرحسین حسین‌زاده بود. او که می‌توانست سومین گل فصل خود را در دومین هفته پیاپی به ثمر برساند،با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده و در انجام این کار موفق نبود.

در شرایطی که بازی دو تیم با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، در همان ابتدای شروع نیمه دوم پاس زیبای در عمق محمد نادری به امیرحسین حسین‌زاده رسید که این بازیکن با ضربه‌ای تمام‌کننده توپ را از حامد لک عبور داد و در آستانه عبور توپ از خط دروازه، میثم تیموری مدافع سابق استقلال و تراکتور مانع از این اتفاق شد. تیموری در این مسابقه علاوه بر اینکه مانع از به ثمر رسیدن این گل شد، حملات خوبی را برای مس از سمت راست خط دفاعی تراکتور انجام می‌داد.

حسین‌زاده نیم فصل دوم را با آمادگی بالایی شروع کرده است. وینگر سابق استقلال بازی گذشته تیمش موفق به گلزنی شد و این بازی هم تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست زودتر از آلوز زننده گل تیمش باشد. با این وجود پاکو خمز ترجیح داد حسین‌زاده را تعویض کرده و مهدی هاشم‌نژاد را در ادامه نیمه دوم وارد میدان کند.

1997