حدادی: امروز ۳۰ درصد از مطالبات تیم‌های پایه پرسپولیس را پرداخت می‌کنیم

حدادی: امروز ۳۰ درصد از مطالبات تیم‌های پایه پرسپولیس را پرداخت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما امروز ۳۰ درصد از مطالبات تیم‌های پایه را پرداخت خواهیم کرد و قول دادیم قبل از شروع فصل جدید همه مطالبات را کامل پرداخت کنیم.

به گزارش فوتبالی، پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: من در جشن قهرمانی نوجوانان تیم پرسپولیس گفتم هیات مدیره و مدیرعامل یک برنامه ۳ سال برای تیم‌های پایه دارند. ما امیدواریم بتوانیم یک تحول اساسی ایجاد کنیم که هر موقع تیم بزرگسال بازیکن خواستند از تیم پایه جذب کنیم. امیدوارم همه به تیم‌های پایه اهمیت بدیم و اگر اهمیت می‌دادیم شک نکنید میانگین سنی تیم ملی پایین بود و می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. ما امروز ۳۰ درصد از مطالبات تیم‌های پایه را پرداخت خواهیم کرد و قول دادیم قبل از شروع فصل جدید همه مطالبات را کامل پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه تا به حال باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ پولی دریافت کرده است یا نه، گفت: باشگاه و مدیریت این اعتقاد را دارند که خودشان می‌توانند هزینه‌های خودشان را تامین کنند و نیازی به کمک سایرین ندارند ولی یک شرط مهمی است که باید حق و حقوق باشگاه را بدهند که بحث تبلیغات محیطی است.

حدادی افزود: ما دو بار به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نامه زدیم که متاسفانه پاسخ نامه ما را ندادند و چند بار هم با سازمان لیگ مکاتبه کردیم ولی جواب درستی نگرفتیم. ما یک شرکت بورسی هستیم و باید درآمدهایمان را ثبت کنیم و سهام‌دار بخش خصوصی داریم. به نظر من از لحاظ شرعی هم مشکل دارد که حق پرسپولیس را نمی‌دهند. حق ما ۱۰۹ میلیارد تومان است که به باشگاه پرسپولیس نمی‌دهند.

1999