جلالی: دنبال برنامه‌ریزی افق ۱۴۱۴ برای فوتبال ایران هستیم

جلالی: دنبال برنامه‌ریزی افق ۱۴۱۴ برای فوتبال ایران هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران گفت: می خواهیم برنامه توسعه و پیشرفت برای سال ۱۴۱۴ را ارائه دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجید جلالی مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال با اشاره به برنامه های جامع و مدون این مجموعه برای راهکارهای این بخش از فوتبال گفت: اولین اقدامی که انجام می دهیم تدوین برنامه توسعه و پیشرفت فوتبال ایران برای سال ۱۴۱۴ است. برای تدوین این برنامه بیش از ۱۲۰ جلسه با مربیان، مدرسان و برنامه نویس های فوتبال و ... جلسه داشتم.

وی درباره خروجی این جلسات تاکید کرد: ۱۲ کارگروه در حوزه های مختلف از جمله: تععین فلسفه فوتبال ایران، بازبینی سرفصل های آموزشی،بانوان، جوانان، فوتسال، پزشکی ورزشی، فوتبال ساحلی، نظارت و ارزشیابی، ساماندهی مدرسان و .... داریم که هر کار گروه شامل هشت نفر است. تمام این کارگروه ها حدود دوماه است هر شب جلسه دارند و اطلاعات را تمام و کمال منتقل می کنند تا بتوانیم تا خردادماه ۱۴۰۳ به برنامه جامع برسیم.

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال افزود: قصد داریم کارگروهی هم برای ایجنت‌ها در روزهای جاری ایجاد کنیم تا برای این بخش هم فرایند مشخصی وجود داشته باشد.

جلالی از تلاش برای بررسی عمومی و بحث مدیریتی برای تصویب این طرح جامع صحبت کرد و تصریح کرد: امیدواریم پس از بررسی های فنی و سپس انتشار عمومی آن بتوانیم در شهریور ۱۴۰۳ کارهای مربوط به تصویب آن صورت بگیرد.

او در پایان درباره همایش اخیر این مجموعه با حضور مهدی تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال یادآور شد: جلسه مهم برای هماهنگی بین کارگروه ها بود. تمام نقطه و نظرات این جلسه سه ساعته را آقای تاج یادداشت برداری کردند‌ تا مورد بررسی قرار داده و آن را مطالعه کنند. امیدوارم با حمایت های صورت گرفته اتفاقات مثبتی در این بخش شکل بگیرد.

1999