واکنش سرمربی چلسی به انتقادات هواداران

واکنش سرمربی چلسی به انتقادات هواداران

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که ناراحتی و ناامیدی هواداران را درک می‌کند و سعی دارد تا اوضاع را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در این فصل نتایج خوبی به دست نیاورده است. آن‌ها علی‌رغم هزینه‌های هنگفتی که تابستان 2023 انجام دادند، نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و حالا در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند. چلسی 19 امتیاز تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد و عملا باید بگوییم چلسی فصل آینده هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت.

نتایج ضعیف این فصل باعث شده تا هواداران چلسی فشار انتقادات از مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تیمشان را افزایش دهند. حالا پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که انتقادات را می‌پذیرد و ناراحتی هواداران را درک می‌کند.

مائوریتسیو پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار مقابل نیوکاسل گفت: «مهم‌ترین چیز این است که مشکلات را بپذیریم. ما باید سعی کنیم در نحوه بازی خود پیشرفت کنیم و نتیجه بهتری بگیریم و سعی کنیم شرایط بد فعلی را تغییر دهیم. ما برای تغییر شرایط به حمایت هواداران نیاز داریم و انتظار دارم این حمایت را روز دوشنبه مقابل نیوکاسل احساس کنم. به آن‌ها می‌گویم با احساسی مثبت کنارمان باشید و به ما کمک کنید تا در این مسابقه پیروز شویم؛ این موضوع برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد.»

بخشی از هواداران پس از توقف مقابل چلسی، خواهان برکناری مائوریتسیو پوچتینو و تاد بولی و همچنین بازگشت ژوزه مورینیو و رومن آبراموویچ شدند.

پوچتینو در کنفرانس خبری خود در واکنش به این انتقادات گفت: «ما کاملا شرایط و البته ناامیدی هواداران را درک می‌کنیم؛ باید باید انتقادات را بپذیریم و پیشرفت کنیم.»

1428