علاقه بارسلونا به جذب ستاره طرد شده منچستر یونایتد

علاقه بارسلونا به جذب ستاره طرد شده منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا مذاکراتی را با منچستر یونایتد برای جذب میسون گرینوود، مهاجم انگلیسی این تیم آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه منچستر یونایتد اجازه بازگشت گرینوود به این تیم را در تابستان گذشته به او نداد، این بازیکن انگلیسی فصل جاری را به صورت قرضی با پیراهن ختافه و در لالیگا حضور پیدا کرده است. این بازیکن 22 ساله پس از دستگیری اش در سال 2022 و به اتهام تجاوز و رفتار خشونت آمیز، دیگر پیراهن شیاطین سرخ را بر تن نکرده است.

این مهاجم 22 ساله، طی دوران حضورش در تیم اسپانیایی، دوباره خود را پیدا کرده است و حالا به نقل از رسانه اسپورت، عملکرد گرینوود، بارسلونا را به جذب او در تابستان پیش رو علاقه مند کرده است. بر اساس این گزارش، بارسلونا تماس‌های اولیه را برقرار کرده است تا اطلاعات بیشتری درباره شرایط گرینوود کسب کند اما هنوز هیج مذاکره رسمی را با یونایتد آغاز نکرده است. گرینوود در تابستان پیش رو، تنها یک سال دیگر با منچستر یونایتد قرارداد خواهد داشت و بارسلونا او را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه در نظر دارد که می‌تواند کیفیت بیشتری به خط حمله این تیم اضافه کند. باید دید که با روی کار آمدن سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه انگلیسی، تغییری در شرایط گرینوود ایجاد خواهد شد یا این بازیکن برای همیشه اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

2102