احتمال پایین حضور فلیک و ده زربی روی نیمکت بارسلونا

احتمال پایین حضور فلیک و ده زربی روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا احتمالا دو گزینه نیمکت مربیگری خود را از لیست مدنظر حذف خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به احتمال بالای خروج ژاوی در پایان فصل از تیم بارسلونا از چندی قبل تلاش ها برای یافتن جانشین وی آغاز شده است. هرچند خوان لاپورتا از ادامه همکاری با ژاوی با شرایط مالی تیم هم استقبال خواهد کرد اما به نظر احتمال جدایی مربی جوان بلوگرانا بیشتر از ماندن وی خواهد بود. طبق خبر نشریه موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا در حال کنار گذاشتن گزینه حضور دو مربی نامدار یعنی هانسی فلیک و روبرتو دی زربی روی نیمکت خود است.

در مورد دلایل تصمیم بارسلونا در مورد هانسی فلیک گفته شده این مربی زبان اسپانیایی را نمی داند و این مسئله شاید برای این مربی آلمانی در ارتباط گرفتن با بازیکنان مشکل ساز باشد. نکته بعدی هم عدم تجربه زیاد این مربی در باشگاه های بزرگ و لیگ های مختلف است زیرا فلیک به عنوان مربی یک باشگاه فقط در بایرن مونیخ کار کرده است.

 در مورد دلایل تردید مدیران باشگاه بارسلونا در مورد ده زربی هم گفته شده ترس از عدم تطبیق این مربی ایتالیایی با لیگ اسپانیا در مدیران بارسلونا وجود دارد. نکته بعدی بند گران قیمت آزادسازی این مربی از باشگاه برایتون انگلیس است و نکته بعدی هم تردید در مورد تمایل او برای پیوستن به پروژه آینده باشگاه اسپانیایی است. اما یکی دیگر از مسائل هم این است که گفته شده او اقتدار کامل در بازار نقل و انتقالات تیم اسپانیایی را می خواهد و در تیم بارسلونا قبول این امر دشوار است.

به همین دلیل در صورت جدایی ژاوی از نیمکت تیم کاتالانی ترجیح بارسلونا انتخاب یک مربی اسپانیایی است.


۱۰۰۹