باشگاه آلومینیوم: تشکر از فعالیت شبانه‌روزی کمیته انضباطی!/ مصاحبه مجتبی حسینی را دیدید؟

باشگاه آلومینیوم: تشکر از فعالیت شبانه‌روزی کمیته انضباطی!/ مصاحبه مجتبی حسینی را دیدید؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آلومینیوم اراک به رای کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه آلومینیوم اراک، در این بیانیه آمده است: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مسابقه خارج از خانه در هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی با نتیجه دو بر یک مقابل تیم شمس‌آذر قزوین مغلوب شد که در دقیقه۵۷ خطای واضح روی مهدی لیموچی، مهاجم آلومینیوم در محوطه جریمه حریف، پنالتی اعلام نشد و داور مسابقه تصمیم به ادامه بازی گرفت تا مشکوک‌ترین صحنه داوری، آن هم در زمانی که بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود، اتفاق بیفتد.

شاهد بودیم که فدراسیون فوتبال جمعه شب فورا اعلام کرد که نسبت به داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان رسیدگی می‌کند، اما هیچ صحبتی مبنی بر اینکه قضاوت داور در مسابقه آلومینیوم مقابل شمس‌آذر را مورد بررسی قرار می‌دهد، انجام نداد که همین مورد جای بحث دارد.

اما اتفاق غیرمنتظره دیگر پس از آن افتاد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازهم با ادامه فعالیت شبانه‌روزی خود، در ساعت ۲۲:۱۱ جمعه شب رای به محرومیت موقت سید مجتبی حسینی، سرمربی محترم تیم آلومینیوم به دلیل اظهاراتش پس از دیدار برابر شمس‌آذر می‌دهد.

از کمیته محترم انضباطی تقاضا داریم دوباره فیلم نشست خبری آقای مجتبی حسینی که در رسانه رسمی باشگاه آلومینیوم و وب‌سایت‌های خبری موجود است را دوباره مورد بررسی قرار بدهند و عجولانه اعلام رای نکنند؛ چراکه سرمربی تیم آلومینیوم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دخالت عوامل بیرونی در زمین، تاکید کرد که «هیچ عامل خارجی در شکست ما دخیل نبود و یک پنالتی به درستی برای شمس‌آذر گرفتند و یک پنالتی به سود ما اعلام نشد.»

در ادامه نیز آقای حسینی به باشگاه آلومینیوم پیشنهاد دادند تا یک داور بازنشسته را مثل سایر باشگاه‌ها در کنار تیم به کار بگیرند تا از نظرات‌شان استفاده کنند.

حال این سوال از کمیته محترم انضباطی وجود دارد که این اظهارات آقای حسینی که نظر شخصی خودشان را عنوان کردند و هیچگونه بی‌احترامی به داور مسابقه در کنار زمین و پس از بازی نداشتند، شامل محرومیت موقت و صدور رای به طور شبانه است؟

لازم به یادآوری است که آقای مجتبی حسینی در طول ۱۸مسابقه این فصل آلومینیوم اراک در لیگ‌برتر و یک بازی جام حذفی، حتی یک کارت زرد هم دریافت نکردند که کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه برای مربیان در طول این فصل است.

امید می‌رود آرای انضباطی با بررسی دقیق‌تر و در نظر گرفتن متضرر شدن تیم‌ها لحاظ شود.

2636