9 طلایی برای شماره 9؛ محبی دبل کرد

9 طلایی برای شماره 9؛ محبی دبل کرد

پایگاه خبری فوتبالی- محمد محبی که در 7 هفته گذشته برای تیمش گلی نزده بود با یک دبل زیبا و استثنایی توانست جبران خوبی برای هفته‌های گذشته داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، نمره 9 برای شماره 9 و یک دبل بعد از 9هفته بازی برای روستوف عملکرد محمد محبی در بازی تیمش مقابل کراسنودار

 تیم روستوف موفق شد با 2 گل محمد محبی 2 بر یک حریف را شکست داده و 3 امتیاز بسیار ارزشمند مقابل تیم صدرنشین جدول به دست بیاورد. 

روستوف، هم با این پیروزی رتبه‌اش تک‌رقمی شد و به رده نهم جدول رسید. این برد و دبل محبی زمانی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم این سومین شکست کراسنودار در 20 بازی این فصل بوده است. محبی در این بازی 4 بار توپ را در محوطه جریمه لمس کرد، از این 4 لمس 3 شوت زد و از این 3 شوت، 2 گل به ثمر رساند که شبی رویایی را برای مهاجم ایرانی رقم زد. 

یکی دیگر از آمار بسیار خوب او در این بازی هم 6 بازپس‌گیری توپ از حریف بود که در مجموع او را به موثرترین چهره این برد تبدیل کرد. محبی در دقایق 25 و 61 گل‌هایش را وارد دروازه حریف کرد. گل دوم محبی زمانی زده شد که تیم حریف به خاطر اخراج بازیکنش 10 نفره بازی می‌کرد و زدن گل دوم باعث شد تا تک گل حریف در دقیقه 66 نتواند تغییری در برنده بازی ایجاد کند.  محبی با زدن این 2 گل تعداد گل‌های زده خود در این فصل را به عدد 4 رساند.

4326